8 Mayıs 2017 Pazartesi

Büyülü Bölge-Yağmur Kizir

                                       

       Ben ve ikizim Madina, Astana’da ailemle birlikte yaşıyoruz. O gün yaz tatiline bir gün kala babasının işi kısa süreliğine başka bir yere çıkmıştı. Aynı şekilde de annesinin de çıkmıştı. Tüm yaz tatili boyunca gelmeyeceklermiş. Bunu duyan biz hem sevindik hem de üzüldük. Sevinmemizin sebebi ev bize kalıyordu. Üzülmemizin sebebi anne ve babamızı çok özleyecektik.

İşte anne ve babamızın gideceği gün gelmişti.Anne ve babamızı yolcu ettikten sonra eve girdik. Ev o kadar sessizdi ki canımız sıkılmaya başlamıştı. Televizyonu açtık. Biraz izledikten sonra uyumaya başladık. Yarın olduğunda karneleri aldık. İkimizin de dersleri çok iyiydi sadece fen hariç. Eve geldiğimizde ben not defterimin de “  Bu yaz tatilinde çok eğleneceksiniz” diyordu. İlk bu yazıya çok güldüm. Şimdiden sıkılmıştık nasıl eğlenceli olacaktı. Sonra da bunu kim yazdı diye merak ettim. Hemen Madina’nın yanına gittim. Bunu sen mi yazdın dedim. Madina’ da meraklanıp hayır dedi. Yazıya baktı şaka yapma bunu sen yazdın ve bana gösterdin. Hayır! gerçekten ben yapmadım. Madina inanmadı ama sonra kabul etti. Yarın bir tane daha not bulursak kesin araştıralım dedi. Yarın olduğunda sabah kahvaltıyı yapmıştık. Masanın altında yine bir not,bir tamirciye gideceksiniz ve orada bir olay yaşayacaksınız diyordu. Kardeşime bunu söyledim ve ardından dışarıya çıkıp bisiklet sürelim bu konuyu unutalım diye ekledim. O da tamam zaten bu konuyu kaldıracak durum da değilim dedi. Dışarıya çıktık bu konuyu unutmuştuk. 

Bisiklet sürerken benim bisikletim bozuldu tamirciye gittik. Tamircide kimse yoktu. Notu hatırladım ama ona söylemedim. Etrafta da kimse yoktu. Çok korkmuştum. Hepsini Madina’ ya söyledim. Ondan sonra herkes ortaya çıktı. Hemen eve gittik. Yine bir not çok sıkılmıştık bu notlardan. Kazakistan la ilgili çok zor sorular sorup cevaplayın yoksa yok olun diyordu. Bunu bir haftada bitirdiler çok şey öğrenmişlerdi. Aynı zamanda da onu yok edebilirsek başımız beladan kurtulamayacaktı. Notu yaptıklarında bu iş bitmişti o yok olmuştu. Ama bu nasıl oldu çok merak etmiştik. Madina hatırladı ve her şeyi anlattı. O gün pikniğe gittiğimizde orada bir alan vardı. Orada büyülü şeyler olabilir oraya girince diye yazıyordu. Bizde inanmadık ve girdik bence o buydu dedi. Buna katıldım. Her şey bitmişti artık. İki ay sonra anne ve babamız gelmişti. Çok mutlu olmuştuk...